Home Travel ΚΑΛΑΜΑΤΑ- TΑΞΙΔΙ

ΚΑΛΑΜΑΤΑ- TΑΞΙΔΙ

by Nafsika

Προορισμός Καλαμάτα
Ξεκινήσαμε για να περάσουμε τις ημέρες του Πάσχα κάνοντας το γύρο της Μεσσηνίας ίσως και λίγο Λακωνία ίσως και λίγο Αρκαδία tour λοιπόν στην Πελοπόννησο.
Φτάσαμε στην πολύβοη Καλαμάτα πρώτος μας σταθμός ξενοδοχείο Φαραί ( ήταν το μοναδικό που βρήκαμε εκείνες τις μέρες και χωρίς να στοιχίζει μια περιουσία- όχι ότι ήταν και φτηνό αλλά το μοναδικό) μπαίνοντας στο δωμάτιο μας, δεν ένθουσιαστήκαμε και πολύ ένα μέτριο δωμάτιο, καθαρό ομως, λίγο στενό αλλά με πολύ ωραία θέα στο λιμάνι της Καλαμάτας.

2-1920x1277

Αφήσαμε τα πράγματα μας, ντυθήκαμε σαν κρεμμύδια, (πολύ κρύο-μέχρι χιόνι είδαμε)  και βγήκαμε μια βόλτα στην πόλη, να φάμε κάτι…
Η επιλογή μας ήταν η παλιά πόλη και το Street Pasta για μια μακαρονάδα, η νηστεία της μεγάλης εβδομάδας ομως δεν μας άφησε να απολαύσουμε ένα κοτομπεικον λιγκουίνι ή μια καρμπονάρα και παραγγείλαμε ότι νηστίσιμο υπήρχε…ή δεν υπήρχε αλλά μας το φτιάξανε για να μας εξυπηρετήσουν.

Επόμενη μέρα φάγαμε πρωινό στον τελευταίο όροφο του ξενοδοχείου- το πρωινό ήταν σχετικά καλό, αλλά η θέα ασύγκριτη.

KOS_6077-1920x1277

Μια βόλτα στο Πάρκο του ΟΣΕ ήταν ότι έπρεπε μιας και ο ήλιος είχε σκάσει μύτη, και μας επέτρεπε να κάνουμε την πρώτη φωτογράφιση μας… ήταν πολύ ωραία..θα δείτε σύντομα αποτελέσματα.

Η παραλία της Καλαμάτας μας φάνταζε ειδυλλιακή για να φάμε σε κάποιο ταβερνάκι πάνω στο κύμα και να απολαύσουμε τη δύση του ηλίου κι ας έκανε κρύο, σε χαλαρώνει απίστευτα η θέα της θάλασσας, η χαλαρή συζήτηση και το καλό φαγητό…Στο Κύμα λοιπόν

11160560_1100240193326663_3164952011015377888_n

Επόμενη μέρα είχε βόλτα στο κάστρο της Καλαμάτας να δούμε και κανα δυο φίλους ( το οποίο ταιριάξαμε με τις φωτογραφίσεις, προμηθευτήκαμε βλέπετε όλα τα γυαλιά ηλίου μας από τo ψαγμένο κατάστημα οπτικών της  Μάρθας)  και μετά χαλαρά για ποτάκι στο Speakeasy και φαγητό στο Κάρδαμο … the best…

καρδαμο
Την επόμενη κάναμε μια βόλτα στην Κυπαρισσία, πολύ όμορφη διαδρομή και απίστευτες παραλίες, σας το συνιστώ…
καθίσαμε σε ένα πολύ ωραίο καφέ στην παραλία, και μετά επιστρεψαμε στο ξενοδοχείο μαζέψαμε τα πραγματά μας και κατευθυνθήκαμε στο χωρίο να κάνουμε οικογενειακά Ανάσταση και να ψήσουμε πρωί πρωί το αρνάκι μας, μαζί με όλα τα περελκόμενα και να ξεκουραστούμε λιγάκι..χαχαχα

Αφου όλη η μέρα πέρασε με ευχές, χρόνια πολλά, αποφασίσαμε να μην κουνηθούμε καθόλου, μιας και οι μπύρες και το κρασί μας έκαναν το κεφάλι κουδούνι…

Την επόμενη όμως είχαμε όρεξη για βολτούλα και έτσι ανεβήκαμε το βουνό με προορισμό το μοναστήρι της Αγίας Θεοδώρας, ήταν πραγματικά θαυμάσιο το εκκλησάκι αλλά και όλη η περιοχή.. αν βρεθείτε εκεί τριγύρω, Αρκαδία, Μεσσηνία να περάσετε και άπο εκεί είναι υπέροχα… (από τη Μεγαλόπολη ο δρόμος είναι πολύ καλύτερος από τα χωριά της Μεσσηνίας…)

Γυρίζοντας κάναμε μια στάση για γλυκάκι στο Μελιγαλά  ( Μέλι – Γάλα ΤΟ ζαχαροπλαστείο)  επιστρέψαμε σπίτι, ανάψαμε τζάκι και τα απολαύσαμε …

Και να σας πω ότι ανακάλυψα ένα μικρό θησαυρό, βιβλία τα οποία οι μεταφράσεις και οι εκδόσεις δεν υπάρχουν πια, Τζακ Λόντον, Ειρμαν Εσσε, Δουκίδου, Γκόργκι, και μερικά άλλα με έκαναν να χαμογελάω για ώρες και το μόνο που ήθελα ήταν να ξεκινήσω το διάβασμα πράγμα που έκανα αμέσως…